© 2024 solvo B.V.

Maag/darmklachten

Heb al jaren last van een spastischedarm, was goed mee te leven,maar sinds een aantal maanden verschrikkelijk veel pijn in de buik en vagina.Ben bij de gynaecoloog geweest, niets gevonden. Werd gezegd dat het van de darmen kwam. Ben toen op haar advies gisteren naar de ehbo geweest en wordt vervolgens doorgestuurd naar een gatro-enteroloog. Wat kan ik verwachten. Om dat er darm en maagkanker in de familie zit vond men het beter om me geheel telaten onderzoeken, maar wat voor onderzoeken kan ik verwachten? Femia


als je last hebt van je buik en in de familie zit maag en darmkanker dan zal de gastro-enteroloog waarschijnlijk een maag en een darmonderzoek willen doen. een gastroscopie en een coloscopie. er word dan met een slang met daarin een cameraatje in je darm en maag gekeken. voor een coloscopie krijg je een roesje, zodat je wat slaperig wordt. de gastroscopie kan er gelijk achteraan gedaan worden. je moet daarna nog wel even in het ziekenhuis blijven om het roesje uit te slapen. succes

label.Geplaatst op 2006-05-25 14:26:42

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren