© 2024 solvo B.V.

Maag en darm klachten

Hoi, sinds een paar maanden heb ik darmklachten. Deze zijn: slijm bij de ontlasting, een loze aandrang en zelfs een keer helder rood bloed. Ik ben daar een tijd geleden mee naar de huisarts geweest, en ik ben doorverwezen voor een endoscopie, wat over anderhalve maand plaats zal vinden. Sinds afgelopen week heb ik ineens ook last van een vage buikpijn, heb dr nu een paar dagen last van en vooral tijdens het zitten. Ook last van boeren en winderigheid. Zal ik het ff afwachten tot endoscopie, of toch maar weer ene afspraak maken bij de huisarts in de tussentijd? MVG Harm


ik denk dat je de scopie moet afwachten tenzij het niet uit te houden is of er (meer)bloedverlies optreedt.Ben je ook afgevallen?

label.Geplaatst op 2003-10-28 16:33:55


hoi.. het is heel wijs dat je zelf ook nog aktie onderneemt. Misschien gewoon alvast een dieet.. Geen koolzuur houdende dranken.. Geen kool soorten.. en Nootjes, eieren, teveel koffie, dat soort dingen. Misschien voel je je dan al een beetje beter. Maar wacht vooral het onderzoek af. Heel veel sterkte.. tasja

label.Geplaatst op 2003-11-05 23:18:49


Hoi, gisteren bij endoscopie geweest, en volgens de arts zag alles er goed uit. Das wel flex om te horen, hij dacht dat ik misschien gezonder, meer vezels, moet eten. Thnx voor de reacties

label.Geplaatst op 2003-11-11 15:22:23


Bedankt voor je snelle reactie, heb er nu niet zoveel last meer van, en ik ben trouwens niet afgevallen.

label.Geplaatst op 2003-10-30 08:41:30


fijn dat het ok was allemaal!gezond en vezelrijk eten kan inderdaad een goede darmwerking bevorderen

label.Geplaatst op 2003-11-11 23:19:33

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren