© 2024 solvo B.V.

Maag krampen

ik heb al een tijdje last van een vol gevoel in de maag en maagkrampen. Afgelopen vrijdag ben ik zelfs naar de EHBO gegaan. Vorige week is er bloed geprikt en was mn leverfunctie iets verhoogd. De artsen konden niks vinden en mn huisarts weet het ook niet. Echo van de bovenbuik was goed zeiden ze. Weet iemand raad want ik weet het niet meer, ik kan niet eens rechtop zitten!


Is de maag zelf al eens bekeken?een gastroscopie ? Ik zou terug gaan naar de huisarts.... succes

label.Geplaatst op 2006-11-29 11:39:02


Wat vervelend voor je! Zou het mogelijk een zgn. SLIDING HERNIA MET REFLUX kunnen zijn? Ik heb dat zelf jaren geleden gekregen, had dag en nacht erge pijn, kon op 't laatst niets meer naar binnen krijgen en viel zienderogen af. Ik was danook heel blij toen uiteindelijk de oorzaak werd gevonden. Als medicijn heb ik SUCRALFAAT tabletten gekregen: een half uur voor elke maaltijd een tablet innemen. Het heeft mij enorm geholpen. Succes!

label.Geplaatst op 2006-12-03 19:04:17

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren