© 2024 solvo B.V.

Maag/obstpatie

Ik heb al langere tijd last van een veranderde stoelgang en daarbij ook wat bloed. En een paar dagen terug had ik hele hevige pijn op de borstbeen en daaronder. IK heb ook wat bloed opgehoest. Ik ben toen naar de huisartsenpraktijk gegaan en hebben daar mijn buik onderzocht en obstipatie vastgesteld. Maar ze vond verder onderzoek wel nodig maar dat vind mijn huisarts niet. Wel heb ik een longfoto moeten maken. Uitslag is donderdag. Wat moet ik doen?


Zou even de longfoto afwachten, als de klachten aanhouden teruggaan naar huisarts. Evt verdere onderzoeken nodig

label.Geplaatst op 2005-01-24 00:26:43


Moet ik ook verder onderzoek voor mijn maag eisen of niet?Ik weet het niet. De dokter in het ziekenhuis vond dat wel nodig maar mijn huisarts niet.

label.Geplaatst op 2005-01-24 12:54:47


hallo met ap elisa help je goed maar om je angsten wat kwijt te raken heb ik alvast 2 sites waar je zelf wat kan kijken www.dulcolax.nl en je kan ook naar www.achmeahealth.nl en dan op medicijnwijzer drukken en als je nog meer wil weten dan vraag je het maar

label.Geplaatst op 2005-01-27 00:58:36


Als de dokter in het zkh dat zegt zou ik dat zeker doen, echter maag en darmonderzoeken zijn zeker geen pretje, maar als je zoveel last hebt doen!

label.Geplaatst op 2005-01-24 13:26:21


UITSLAG VAN DE LONGEN WAREN GOED.MAAR TOCH HEB IK HET GEVOEL DAT ER IETS IS MET ME.IK GA TOCH VRAGEN VOOR ONDERZOEK VAN MIJN MAAG.HAD MOVICOLAN MAAR NA 3 DAGEN KREEG IK DIAREE EN BEN ER MEE GESTOPT.ALLES LIJKT ER JUIST ERGER DOOR TE WORDEN.

label.Geplaatst op 2005-01-26 15:40:46

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis