© 2024 solvo B.V.

Maagdarmischemie

Hallo allemaal! Mijn naam is Lae, ben 22 jaar en heb mij aangemeld bij dit forum omdat ik hoop hier mensen te vinden die ervaring hebben met maagdarmischemie (weefselbandje om bloedvat dat de maag van bloed voorziet). Dit is van de zomer bij mij geconstateerd na onderzoeken in het MST Enschede. Daar heb ik een inspannings- en 24-uurstonometrie en een angiografie gehad. Ik ben gisteren bij dr Geelkerken geweest en er is besloten dat ik dit jaar nog geopereerd wordt. Zijn er hier mensen die deze operatie ook hebben gehad? Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe lang je over het herstel doet, hoe zwaar dit is. De dokter was hier nogal vaag over, hij zei alleen dat ik meteen alles weer mag binnen de grenzen die mijn lichaam aangeeft. Verder zegt hij dat het ongeveer 2 a 3 maanden duurt tot ik weer alles kan. Mijn vraag is dus of er iemand is die de operatie heeft meegemaakt en mij er meer over kan vertellen. Hoe lang duurt het tot je weer kunt werken bijvoorbeeld? En voor iedereen die de onderzoeken moet ondergaan, roep maar als je daar vragen over hebt! Groetjes Lae

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren