© 2024 solvo B.V.

Maagkanker

Hallo, mijn vader is twee maand geleden geopereerd aan maagkanker. Hij is zijn gehele maag en milt kwijt en ook een stukje van de slokdarm en alvleesklier. Hij heeft erg veel moeite om goed te eten en het een beetje op regel te krijgen. Ook had hij last van misselijkheid en zuurbrandingen. Is er iemand die er ook wel eens van gehoord heeft, of misschien iemand die het zelf ook mee heeft gemaakt? Mn vader zou het zo fijn vinden om er eens met iemand over te praten die weet waar hij het over heeft, een soort lotgenoot. Je wordt aan je lot overgelaten als je uit het ziekehuis komt, ze vertellen je niets. Alleen dat je terug moet komen als je veel afvalt of als je pijn hebt. Alvast bedankt Groetjes van Nienke


Probeer het eens op www.kanker-actueel.nl Succes en de hartelijke groeten aan je vader!

label.Geplaatst op 2005-11-03 00:02:25


Beste Nienke, ik heb in februari 2004 ook een volledige maagresectie gehad,vanwege een kwaadaardige maagtumor. Sindsdien verdraag ik geen melkprodukten en lactose meer.Het eten van produkten waarin melk of lactose zijn verwerkt, zorgen voor de misselijkheid. Verdere klachten zoals zuurbranden enz komen bij mij ook veelvuldig voor.Het is erg moeilijk daar iets tegen te doen. Ik heb al vele medicijnen uitgeprobeerd en tot op slechts een matig resultaat. Indien mogelijk ben ik bereid tot een z.g. lotgenoten contact. Groetjes en sterkte voor je vader. knelis

label.Geplaatst op 2005-12-02 17:18:59


Bij mijn vorig commentaar op de rubriek maagkanker van de van Nienke, heb ik vergeten te melden, dat innemen van voedsel erg moeilijk is, omdat een bepaald voedsel vandaag goed bevalt en geen problemen veroozaakt.Het zelfde voedsel kan de volgende dag zorgen voor een hele boel ellende, zoals zuurbranden, gal opgeven ,en vaak misselijkheid. Dit duurt dan ca 1 dag en je bent het weer vergeten, Nogmaaals sterkte en hopelijk tot schrihven,emailen of bellen,

label.Geplaatst op 2005-12-03 00:48:40

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren