© 2024 solvo B.V.

Maagklacht

Hallo, Ik ben 2 maand geleden ziek geweest (overgeven,buikgriep=>virus dus). Mijn maag kwam stilletjes aan terug goed. Soms nog eens misselijk snachts. Maar het ging goed. Dan werd ik weer ziek (=hoesten/slijmen) tis de tijd van het jaar. Dat ging over. Maar toen ben ik weer misselijk beginnen worden. Misschien ook stress. Toen kwamen de feestdagen eraan. Kerstavond heb ik me bewust ingehouden van eten en dat liep perfect. Oudejaarsavond was dan weer een ramp. Ik kon niet veel naar binnen krijgen. Al had ik wel honger. snachts erg misselijk en ik maakte koorts aan. (kon zijn dat ik koorts kreeg omdat ik keelpijn kreeg). Nieuwjaar kon ik ook niet veel eten. Daarna beterde het weer wat. Weer ups and downs. Toen had ik weer wat spanningen, stress en gaat het weer echt niet goed, tis echt verslecht. Ik kan niet veel binnen krijgen en ik vermager en dat is niet goed. Het is dus soms misselijk \'snacht, opgeblazen gevoel en niet veel kunnen eten (wel honger). Volgende week ga ik weer wat stress hebben (weet ik nu al) dus wat zal dat geven, nog slechter? Al kan ik de afspraak ook annuleren. Mijn gezondheid gaat voor, niet? Maar hoelang zal dit dan nog duren? Ik probeer niet te vet te eten (is soms wel moeilijk) en zo weinig mogelijk vlees te eten. Wat kan ik het beste doen? Kan er iemand me helpen aub? Hoe sneller ik terug beter ben, hoe beter... Alvast dank! nena1

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren