© 2024 solvo B.V.

Maagklachten

ik slik al jaren ong, 12 jr, omeprazol 20 mg sinds 2 mnd heb ik weer last van een brandend gevoelin mijn maag en ter hoogte van het borstbeen en het straalt uit naar de rug, een zg heet gevoel. Slik nu een paar weken omeprazol 40 mg.soms gaat het een paar dagen aardig, pas mijn eetgew.erg aan drink nog maar 2 k.koffie per dag maar blijf last houden ook heb ik een lichter gekleurde ontlasting, iemand enig idee hierover? bedankt voor de event. reactie


Hallo Magreeta, Ik gebruik ook al jaren Losec en ik heb verschillende merken omaprazol geprobeerd maar daar kreeg ik steeds weer last van soms na dagen al en bij een ander na weken. Dus nu heb ik alleen de losec maar. Misschien dat jij ook weleens een ander merk heb? Volgens de apotheker was het hetzelfde maar de bindmiddelen zijn wel anders. Ik hoop dat je er wat aan heb. Sterkte er mee, Mar-mail

label.Geplaatst op 2006-05-21 13:43:04


bedankt mar-mail voor je reactie. In het verleden had ik Losec,dat beviel heel goed later werd dat omgezet in het goedkopere omeprazol.Als dit blijft aanhouden zal ik mijn huisarts maar weer raadplegen en evt. een ander merk vragen.

label.Geplaatst op 2006-05-21 19:00:21


Je kan een ontsteking aan je slokdarm hebben dat geeft ook maagklachten en een rare ontlasting , ga toch nog even naar de huisart die kan je verder helpen.groetjes Sylvia

label.Geplaatst op 2006-07-27 10:56:52

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren