© 2024 solvo B.V.

Maagontsteking en overgeven?

Ik heb al ongeveer een maand last van zuuroprispingen en af en toe lichte maagpijn. De huisarts heeft vorige week vrijdag een maag- en slokdarmontsteking geconstateerd, waar ik Omeprazol 40mg voor heb gekregen. Het beterde niet deze week, en vanmorgen werd ik misselijk wakker, moet ik de hele tijd overgeven, en heb daarna behoorlijk wat maagpijn. Hoort dit bij een maagontsteking, of zou ik vanavond toch eens terug op consultatie moeten gaan? Met vriendelijke groeten, Sabine


Beste Sabine Deze verschijnselen horen bij een ontsteking van de maag. Ik heb zelf maagslijmvlies ontsteking gehad. Elke ochtend wordt ik nog steeds misselijk wakker met hevige pijnen in mijn maag. Het heeft al meerdere keren paniek situaties opgeleverd bij me. Het is nu bijna een jaar geleden dat het geconstateerd werdt bij me. Ik hoop dat u er minder last van gaat krijgen als ik. ik ben nu 22 en sta elke ochtend op met pijn en misselijkheid.

label.Geplaatst op 2005-01-13 07:24:34

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren