© 2024 solvo B.V.

Marike \" Blastocystist hominus\"

Hoi Marike, Ik wil graag in contact met je komen maar ik verneem verder geen reacties meer van jou! Mijn naam was eerder Bino maar door problemen met inloggen heet ik nu Roelof. Ik wil graag onze ervaringen uitwisselen en mijn nieuwe bevindingen met je delen ( het gaat nu redelijk goed met mij na een bezoek aan homeopaat..


Het is erg jammer dat ik niks meer verneem van Marike..

label.Geplaatst op 2006-06-07 15:50:13

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren