© 2024 solvo B.V.

Misselijk

kan iemand mij vertellen waarom ik s morgens altijd misselijk ben? het duurt de hele dag door maar tegen de avond is het meestal weer verdwenen en voel ik mij veel beter . alvast bedankt.


ik ben ook vaak misselijk hoor ik word er soms gek van ik ben het al sinds april ik dacht eerst dat het door brandend maagzuur kwam (was volgens mij ook een tijdje) maar nu ben ik nog gewoon steeds misselijk niet hele dag maar paar momenten van de dag.

label.Geplaatst op 2005-07-06 21:33:14


Hallo Silke, Ik weet je leeftijd niet, maar ben je midden veertig, dan kan het met de overgang te maken hebben. Ik heb zelf wel 2 jaar last gehad van misselijkheid, kreeg hiervoor het middel; metoclopramide 10mg. beterschap toegewenst Ally

label.Geplaatst op 2006-01-14 16:01:26


hallo ally, bedankt voor je berichtje. ja ik ben eind 40, mijn misselijkheid had verschillende oorzaken ,ik slik er nu medicijnen voor en die helpen goed , heerlijk om niet meer misselijk te zijn naar 6jaar!! groeten annemiek

label.Geplaatst op 2006-01-14 17:19:05

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren