© 2024 solvo B.V.

Moe en vaak boeren

deze vraag wil ik hier graag plaatsen,misschien weten jullie een antwoord? mijn vrouw is vaak moe,heeft last van een soort van hartritme stoornis en boerd heel vaak! zelfs de huisarts komt er schijnbaar ook niet meer uit! dus vandaar ik hier maar een beetje te raden gaat!??? bvd


hoi, ik kan jullie niet helpen, maar ik denk dat ik hetzelfde probleem een beetje heb. Ik ben heel erg moe, en ga soms smiddags slapen om de rest van de dag weer door te kunnen komen. Ik boer ook vrij vaak, en vooral tijdens het avondeten. Ik heb geen hartritmestoornissen voor zover ik weet, maar ik heb het wel heel vaak heel erg koud. Ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee aanmoet. is iemand anders die deze klachten ook herkent? groetjes sandra

label.Geplaatst op 2004-10-18 11:27:49


deze heb ik ook al jaren nu pas specislist zei bacterie in de maag ik ben begonen met medecijnen in nemen maar hart ritme ik weet niet of bij hoort ,en ik heb vaak schok . ik was zo elke middag tegen uur of 16.00 moet even op de bank leggen als ik maar heel kort slapen dan is t over boeren vaak voraal na eten en ik had aan rechte zijde bij de ribben inwendig pijn na eten nu gaat beter .

label.Geplaatst op 2004-12-18 22:11:01


He hallo, Ook ik heb af en toe hartkloppingen, ik moet ook erg vaak boeren. Ik ben niet opvallend moe. Ik heb weleens gehoord dat hartkloppingen het gevolg kunnen zijn van een spastische slokdarm, dat zou misschien ook het boeren verklaren? Ik weet het niet zeker, ik zou het toch nog even aan de arts vragen. Melissa

label.Geplaatst op 2004-12-07 14:03:51


ook ik was vaak moe en boerde de hele dag door bij mij kwam dit omdat ik overspannen was, en me overal druk om maakte ben ook vaak moe heb nu anti depresiva en het gaat nu veel beter,maar dit is natuurlijk persoonlijk.

label.Geplaatst op 2005-06-22 09:41:55

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren