© 2022 solvo B.V.

Na klysma een bloedvlokje

2x p/j gebruik ik een klysma van 1ltr die ik zelf vul met warm water. Omdat ik binnen twee weken 2 antibiotica kuren en een stootkuur Prednison heb geslikt, waren mijn darmen aardig van streek. Gisteren heb ik Detox (natuurproduct)gebruikt voor het goed kunnen ontlasten. Nadat ik vanochtend een klysma had gebruikt, kreeg nadien opeens een scherpe pijn in de bocht van de dwarsliggende dikke darm met de dalende dikke darm, die later wel wat milder werd, maar toch blijft zeuren (nu 2 uur later). Tevens zag ik nadat ik ontlast had, later wat vlokjes slijm met daardoorheen een klein bloedspoortje. Ik weet dat je na een Detox produkt ook slijm kunt verliezen. Ik wil niet meteen panieken, maar kan zo\'n bloedspoortje normaal zijn? FF

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren