© 2024 solvo B.V.

Navel..

Sinds 2 weken heb ik erge pijn aan de linkse kant van mijn navel.. eerst was het af en toe.. nu is het elke dag elke uur.. de pijn is er steeds maar komt in sommige aanvallen heel erg.. ik kan geen eten meer binnenhouden.. en als ik die erge pijn krijg,, dan val ik zo ongeveer van me eigen af en kan ik niks meer alleen.. Mijn spieren vallen uit.. en ben zo slap als iets.. moet dab overal heengedragen worden.. Iemand iets soortgelijks? wil namelijk niet echt graag naar een dokter:-)


hallo, het lijkt mij met deze klachten net echt de manier om hier een antwoord te zoeken.er zijn zoveel oorzaken voor buikklachten dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen, behalve ga naar de dokter. ik begrijp dat je daar niet echt zin in hebt, maar je kan toch ook niet door blijven gaan zo... schrijf op welke klachten je hebt en op welke tijden van de dag. vooral 's morgens of 's avonds, na het eten. hoe is de ontlasting, word de pijn minder erna. wat het ook is, het word alleen maar erger als je ermee blijft lopen zoals ik begrijp uit je verhaal. succes

label.Geplaatst op 2008-09-12 17:01:24

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren