© 2024 solvo B.V.

(overloop)diarree?

ik heb al 3 weken last van diarree. omdat ik ook regelmatig verstoppingen heb weet ik niet of het nu overloopdiarree is of gewoon. weet nu dus ook niet wat ik moet doen. is er een manier om dit te herkennen?


Had je de periode voor de diarree last van verstopping?Hoe vaak per dag ga je naar de wc en is het dan waterdun?En de kleur?Ben je veranderd van medicijnen?of heb je antibiotica gehad?Er zijn vele oorzaken voor diarree...

label.Geplaatst op 2008-04-09 15:49:01


Ik had inderdaad daarvoor heel veel last van verstoppingen. Ga zo'n 15 tot 20 keer per dag. Het is niet altijd waterig maar aan het eind van de dag wel. Het is gewoon bruin en ook wel slijmerig. Ik ben niet veranderd van medicijnen, gebruik wel prograft en cellcept en heb in het verleden heel veel antibiotica gebruikt.

label.Geplaatst op 2008-04-09 21:20:13


Het kan aan de medicatie liggen..vraag je arts om raad zou ik zeggen..succes ermee

label.Geplaatst op 2008-04-11 13:55:49


Zoals NURSE al aangeeft: is dit niet een bijwerking van de medicatie: staat er niets in de bijsluiter hierover? Er zijn andere medicatie of natuurlijke middelen waarbij je wel misschien hebt. Ik gen zelf maagpatient en heb vroeger ook darmklachten gehad (kolieken). IK ben gelukkig van mijn klachten af sinds 2 jaar omdat ik een natuurlijk middel gevonden heb waar ik veel baat bij heb. Stuur even een berichtje zodat ik je de naam kan geven (ik weet niet of ik dat hier mag doen, vandaar)

label.Geplaatst op 2008-04-12 17:56:52

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren