© 2022 solvo B.V.

Paar weken last van Darmen en Maag.

Hoi iedereen, Ik heb al een aantal weken last van me (wat ik denk) darmen en maag. Ik heb de klachten even getekend met Paint http://img95.imageshack.us/img95/2752/klaln0.jpg Ja heel mooi getekend he :P Maargoed waar me benen begint onderin de maag links en rechts voelt het raar aan en soms steken. Ook vanaf me keel naar de bovenkant van me maag voelt het ook raar aan. voelt alsof er wat los hangt ofzo, moeilijk uit te leggen. Ook heb ik (meestal na het eten) last van boeren. Ik ben van plan om Maandag naar de dokter tegaan maar was nieuwschierig of iemand anders de zelfde klachten heeft of had of iemand die weet wat ik meschien kan hebben. Bedankt voor het lezen, Rosky!

Ohja Vergeten.. Me ontlasting ziet er wel goed uit, soms heb ik wel dat het allemaal kleine keutels zijn wat wel raar is. Ik probeer 2 ons groenten te eten en 2 stuks fruit dagelijks en ik drink en beweeg ook goed.

label.Geplaatst op 2007-05-18 12:13:06

dat je keutels hebt als ontlasting wijst er wel op dat het niet soepel genoeg verloopt. je probeert al wel goed te eten, drinken en bewegen, heel goed. bij sommige mensen wil dit toch niet genoeg helpen. de steken in de onderbuik kunnen heel goed passen bij de harde ontlasting. verder kan iemand last hebben van zijn maag/eetlust doordat de darmen niet snel genoeg "doorlopen". het lijkt me het beste om in ieder geval naar de huisarts te gaan, die kan het beter beoordelen en je zonodig wat voorschrijven om de ontlasting beter te laten verlopen. groetjes

label.Geplaatst op 2007-05-19 23:44:24

Het is al weer een tijdje geleden dat je je klacht kenbaar maakte. Probeer maar eens naar een Ostheopaat te gaan, die helpt je zeker. Heb goede ervaringen ermee Sterkte!

label.Geplaatst op 2007-08-03 14:53:10

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren