© 2024 solvo B.V.

PDS en Rugklachten

Hi, Ik loop al enkele maanden met een zeurende pijn links onder in mijn buik. Ook mijn rug doet pijn aan de linkerkant, net onder m\'n laatste rugwervel, als ik daar op duw. Heel vreemd. Er zijn al bloed en urine testen gedaan voor nieren, darmen, lever etc. Echter er is volgens de uitslag niet aan de hand. Mijn ontlasting is eerst hard en daarna zacht. Niet echt last van obtipatie of diaree. Ik weet niet meer wat het is. Eerst dacht ik dat het rugpijn was met uitstralende pijn ofzo maar volgens de fysio is dat het niet. Volgens mijn huisarts is het PDS en heb ik een drankje gekregen wat ik 3 maal per dag moet innemen voor het eten. Ik vind het echter heel raal dat mijn rug ook pijn doet waardoor ik me zorgen maak voor o.a. mijn nieren. Graag hoor ik of ik niet de enige ben met deze klachten en wat bij anderen geholpen heeft de klacht te verminderen. Alvast bedankt voor jullie reactie.


hoi, ik heb dus precies dezelfde klachten ja. pijn in de onderrug en buik en idd vooral aan de linkerkant. ik heb ook al bloedtest en ziekenhuis onderzoek gehad maar niks gevonden enzo. ...huisarts constateerd PDS. voor zover ik weet is er niks tegen PDS te doen. maar ik wilde je iig laten weten dat je niet de enige bent met die klachten. groeten

label.Geplaatst op 2009-05-27 10:31:33

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren