© 2024 solvo B.V.

PDS - Nieuw gevonden \'medicament\'

Sinds 10 jaar tob ik met PDS, het gebruik van de reguliere middelen als Volcolon, Metamucil en Forlax, hebben weinig of geen effect, Nu las ik in een Duits-weekblad \"TINA\" een advertentie van een nieuw middel, te weten \"MEDACALM\" , dit middel zou als voordel hebben: \'Het middel is op basis van Mint-olie, en is verpakt in een z.g.n. Matrix capsule en is daar door niet direct beinvloedbaar door het maagzuur, maar heeft een dermate weerstand tegen het maagzuur, dat de capsule pas in het laatste gedeelte van de dunnedarm uit èèn valt, en de werking dan begint waar het nodig is, namenlijk in de dikkedarm, en er dus niet, zoals bij de bestaande middelen, verlorengaat in maag en dunnedarm. Echter, in Nederland is dit middel niet verkrijgbaar, daarom heb ik een doosje met 50 capsules uit Duitsland laten oversturen, en ik moet zeggen dat het echt werkt, het middel is GEEN geneesmiddel in die zin dat het het PDS geneest, maar het regelt de werking van de dikkedarm, zo dat deze meer normaal werkt zonder krampen en pijnen, en de ontlasting is ook weer normaal. Wie geintereseert is in dit middel doet het volgende: Tik het volgende op internet-zoeken in : 1. Apothekenversandhaus.de; Als dit op het scherm verschijnt, en U klikt het gegeven aan, dan verschijnt de bedoelde site, Links in deze site ziet U een vakje met de vermelding: Suche nach Artikelname ; Vul hier in \"Medacalm\" en U krijgt het artikel voor U. Volg verder de gegevens op de site.


ik heb al 2jaar last van een pds.ik ben in 2jaar tijd 10 kilo aangekomen ondanks dat ik iedere dag het zelfde aantal eet.bij mij is mijn buik erg opgezet en ik schaam mij ook omdat ik mij erg dik voel.ik gebruik 3x per dag movicolon en 2x per dag duspatalin 200.graag zou ik iets meer te weten komen omtrent het medicijn wat je in duitsland bestel.is er misschien een internist die hier een reactie op kan geven.

label.Geplaatst op 2006-07-01 16:32:04


ik heb de recenties op google over Medacalm gelezen en mijn interesse is gewekt, zodoende ga ik as maandag naar Duitsland,ik woon in de grensstreek, om de tabletten te halen.Hopelijk hebben ze bij mij net zo'n effect als bij meerdere gebruikers van dit middel.Ieder dag buik én rugpijn daar word je niet écht vrolijk van!Tijdens een coloscopie,2 jaar terug, is bij mij PDS geconstateerd maar ik heb tijden van weinig tot geen last maar nu al een paar weken heel erg.Verschillende voedingsstoffen achterwege gelaten maar niets helpt.Heb van de huisarts Duspatal gekregen maar helpt ook niet. dus......heb ik een beetje hoop op Medacalm.

label.Geplaatst op 2006-07-27 19:35:48


Mijn vraag aan jullie is als volgt: ik gebruik diverse andere medicijnen; \'s morgens 8 stuks en een zakje movicolon \'s midags 3 stuks en movicolon en \'s avonds 8 stuks en movicolon. Mag dit middel met andere medicijnen gebruikt worden? graag een van jullie

label.Geplaatst op 2006-08-05 22:10:59

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren