© 2024 solvo B.V.

Pijn onderbuik links en scrotum

Sinds een wereldreis 5 jaar geleden heb ik zeurende pijn 10 cm links onder mijn navel. De pijn verschijnt met name na langdurig voorover zitten (racefiets, computeren) en heeft soms ook een uitstraling naar beneden waardoor er een lichte pijn in de ballen ontstaat. Na even liggen verdwijnt de pijn. Er bevinden zich op de teelballen geen harde bobbels. Van bovenaf lijkt mijn buik aan de linkerkant ook wat dikker dan de rechterkant. De dokter zoekt het niet in teeltbalkanker, maar wat is het wel? Wie kan mij helpen?

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren