© 2024 solvo B.V.

Pijn rechts onderin buik met uitstraling in rechter lies en balzak

Ik heb bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen voor deze klachten maar omdat er een buikoverzicht gemaakt werd op de eerste hulp en er nierstenen werden gezien kwam ik te liggen op Urologie. Ik heb al maanden gelopen bij de Uroloog en deze sloot al vlug uit na de nodige onderzoeken dat het geen urologisch probleem was. We konden praten als brugman maar mijn klachten kwamen daar vandaan en nu ook weer hebben zij de nodige onderzoeken gedaan en waren het inderdaad geen Urologische problemen. Wel had ik een verstopping en daar kreeg ik Movicolon voor. Ik heb ook een hele strak staande pijnlijke opgeblazen buik. De ene dag voelde ik mij beter dan de andere dag en ben weer met dezelfde pijn naar huis gestuurd. Ze waren uitgedoktert op Urologie. Verder moesten ze maar kijken met MDL poli bezoeken en nu gingen we van de week vragen wanneer ik moest komen en was er niets bekend. Omdat ik zoveel last heb en blijf houden dat ik af en toe gewoon naar bed ga omdat ik niet weet waar ik het zoeken moet kan ik aanstaande woensdag terecht. Wat kan dit toch zijn met al die pijn en wie vind dit herkenbare klachten.


Hallo,ik zou er op staan om zo snel mogelijk bij een MDL arts te komen,dit wijst een beetje naar de alvleesklier. Groet Reikimoeder

label.Geplaatst op 2010-04-30 17:29:38


Er zijn 1000 en 1 zaken waarom mensen buikpijn krijgen. Ik ben jaren zoet geweest. 2007 kreeg ik heel veel pijn rechtsonder. Dusdanig dat ik dubbel klapte. Na vele onderzoeken kwam men er maar niet uit. Blindedarmonsteking? nee.... een hernia in de buikwand? nee ... dat bleek het ook niet. Na jaren hebben ze ontdekt dat de boosdoener bij mij de ziekte van Crohn is. Ik zeg niet dat dat bij jou ook zo is. Ook prikkelbare darmsyndroom veroorzaakt deze klachten. Zie dat je ook inwendig onderzocht wordt op allerhande problemen. Vooral darmen, maag, pancreas en dat soort zaken. Ik wens je sterkte.

label.Geplaatst op 2010-04-30 20:00:47


Hallo Jos, Heb dezelfde klachten als jou gehad lijkt het wel. Met pijn uitstralend naar de lies en het schaambeen.(geen balzak als vrouw zijnde).Een jaar lang klachten gehad, kon niet meer lopen van de pijn.Ondezoeken bij de Orthopeed, Gynecoloog, Fysiotherapeut e.d , maar niets hielp. De doktoren konden niks vinden. Toen ben ik langs gegaan bij een iriscopist.Die vertelde dat het aan mijn lever lag. Die had een extra duwtje nodig om goed te kunnen functioneren.Druppen gekregen, maar na drie weken nog geen resultaat. Bij het vervolgbezoek aan de iriscopist bleek dat mijn lichaam extra vitamine D, nodig had. Na drie weken was ik geheel pijnvrij! Niet te geloven na zolang pijn te hebben gehad!Als het bij jou ook nog niet over is, kun je ook een bezoek aan de Iriscopist overwegen misschien? Hoop dat je intussen pijnvrij bent, maar anders echt het proberen waard! groet, wieteke

label.Geplaatst op 2010-05-13 21:57:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren