© 2024 solvo B.V.

Pijn rechts onderin mijn buik

Hoi, Ik loop al jaren met darm en maag klachten. Werd steeds gezegt dat het een spatische darm zou zijn Vorig jaar dec deed ik de waterstof adem test daaruit bleek dat ik allergie heb voor lactose ( melk producten) leef nu van soja. Waardoor ik ook 9 kilo bn afgevallen. Had ook altijd veel last van maagzuur hiervoor heb ik nexium door deze medicijnen ben ik nu van mijn maagzuur af. Mijn pijn in mijn maag is over nu. Alleen is de pijn weer terug gekomen ook rechts in mijn buik onder mijn ribben de pijn trekt dan door naar beneden (eierstokken)(darm) en(lever). Ik heb veel onderzoeken gehad : MRI scan, echo, leverpuntie, slokdarm onderzoek en vorige week kijkoperatie. Bij alles is helaas niks uitgekomen.Alleen dat mijn leverfuncite af en toe goed en niet goed was. Hiervoor ben ik gestop met de anticonseptie pil en heb nu een spiraal laten plaatsen. Sinds dien zijn mijn functies van mijn lever weer goed gelukkig. Maar de pijn rechtsonder is nog steeds en niemand die het kan vinden. Zijn er mensen waar dit een bekend verhaal voor is. En wat hebben jullie toen ondernomen. Ik hoor het graag en wil graag spreken met mensen die mij eventueel hulp/steun kunnen geven. Mensen die dit kennen weten ook dat je je hopeloos voeld omdat niemand weet wat het is, je loopt met onzekerheid. Hoop graag in contact te komen met mensen die dit ook hebben meegemaakt. gr M


Beste, lees de bijwerkingen van Nexium. Nexium kan buikpijnen veroorzaken dat is nu eenmaal zo en heb ik ook last van. Soms een keer per maand zo erg dat je denkt dat je wat hebt. Als proef kun je eens stoppen met Nexium om te kijken wat er gebeurd. Maagzuur kan terugkomen maar als de buikpijnen verdwijnen weet je waar het door komt. Groeten van een mede maagbrander

label.Geplaatst op 2005-12-08 17:08:13

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren