© 2024 solvo B.V.

Pijnscheut in de maag na eten of drinken

hallo allemaal,ik hoop dat iemand die dit lezen gaat het bekend in de oren klinkt. Ik moet erbij zeggen dat ik al bijna 4 jaar een maagband heb en nog nooit problemen heb gehad. ik heb sinds een paar dagen dat als ik iets eet of drink dat ik het vanaf mijn maagband (dus n band die zit zo halverwege om mijn maag heen) dus vanaf mijn maagband naar beneden voel gaan en daarbij een pijnscheut krijg. ik heb ook al wat nachten niet goed geslapen want ook als ik iets gewoons als eigen speeksel weg slik voel ik het , zelf in mijn slaap! Wie herkent dit? alvast vriendlijk bedankt voor uw reacties.


Wie weet geeft die maagband nu dan toch problemen.. Ik zou een afspraak maken met de arts die deze geplaatst heeft en het eens laten bekijken. succes

label.Geplaatst op 2006-10-10 14:54:48

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren