© 2024 solvo B.V.

Problemen

hallo allemaal. ik zit met allemaal vage klachten. het begon met het uitblijven van mijn menstruatie, halverwege april. ik had gewoon menstruatiepijn, maar geen menstruatie. De pijn werd erger en erger, uiteindelijk opgenomen op verdenking van blinde darm onsteking, dit wat het niet. Toen bij de gynaecoloog geweest, voor evt zwangerschap, ook dit was het niet. naar huis gestuurd met antibiotica, in middels 1,5 maand verder. nog steeds dezelfde klachten, erge krampen in mijn onderbuik, onregelmatige ontlasting, ook de vorm is onregelmatig. en deze maand wederom geen menstruatie!! De pijn in mijn buik is altijd aanwezig, links onder en rechts onder, rechts vaak iets erger. ook is er druk pijn op die plekken. ik heb vroeger nooit darm of menstruatie klachten gehad. dit is spontaan begonnen. ik loop nu bij de internist, maar die weet het ook niet. pijnstilling helpt niet. misschien hebben jullie enig idee? ik ben net 23 ik slik de pil vanaf mijn 16e en wil in ieder geval graag weer ongesteld worden! en van de pijn af...

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren