© 2024 solvo B.V.

Pylorusstenose

Hallo, Ik moet voor school een opdracht doen over ziekte/behandeling en ik ga het doen over de pylorusstenose (omdat ik dat zelf ook heb gehad) maar nu heb ik de vraag of iemand daar informatie over heeft.. Ik zou het liefst mailtjes op mijn hotmail adres ontvangen (aramboekestijn@hotmail.com) U doet mij allen een groot plezier! Bij voorbaat dank! vriendelijke groet Aram Boekestijn


Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar je kan toch zoeken op internet? Als je deze site weet te vinden kan je ook wel zoeken..

label.Geplaatst op 2005-06-03 17:36:15


ik ben het eens met mijn voorganger, maar je kunt even op www.life4u.nl kijken. groeten cow

label.Geplaatst op 2005-07-17 18:11:11

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren