© 2024 solvo B.V.

Scheurtje in middenrif, veel klachten

ik heb ook scheurtje in middenrif, medicijnen helpen redelijk, alleen die druk en pijn op borstkas blijf ik maar houden, ook veel boeren, urenlang op bed. dit herkennen de meeste mensen wel maar ik heb ook iedere keer lucht in het hoofd dat verdwijnt met boeren maar daarna meteen weer terugkomt totdat ik weer een boer laat en ga zo maar door. het voelt als duizeligheid in het hoofd. wie herkent dit. ik heb het nog nergens gelezen. gr.


Beste Drielse, Ook ik heb een scheur in mijn middenrif en herken de klachten. De medicijnen slaan bij mij niet aan en wat ik vooral vevelend vind zijn de krampen in mijn slokdarm en maag. Ik zit regelmatigs 'nachts rechtovereind. Mijn hoofdeind hoger zetten help ook niet. Ik moet echt weer terug naar de internist. Er kan volgens mij niet veel aan gedaan worden maar vind toch dat het regelmatig nagekeken moet worden.

label.Geplaatst op 2009-04-07 14:43:02


hoi garden, ik heb er zo genoeg van iedere dag maar weer. ik ga ook terug naar internist. zoek een ziekenhuis waar ze operaties doen om het scheurtje te verhelpen. gr.

label.Geplaatst op 2009-05-02 06:12:14

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren