© 2024 solvo B.V.

Slecht naar de wc???

hallo mijn zoon van 7 jaar kan eigenlijk al vanaf zijn 3e jaar heel slecht poepen hij gaat maar een keer per week naar de wc dat is nogal vrij weinig ben al verschillende keren bij de dokter geweest maar die geeft alleen maar lactose wie weet wat mijn zoon heeft of heeft een soortgelijke ervaring. Als hij al heen gaat heeft hij er veel moeite mee en doet het erg zeer wie o wie kan mij hiermee verder helpen??? groetjes An


beste an, misschien heeft je zoontje een soort wc-fobie ontwikkeld. als je maar 1 keer naar de wc gaat doet dat natuurlijk zeer en van daaruit begint die cirkel. Misschien moet je je zoontje koste wat het kost dagelijks op de wc zetten om hem te laten merken dat poepen niet altijd zeer hoeft te doen. Als je dit niet doet zal het alleen maar moeilijker worden. ik neem aan dat je al geinformeerd hebt naar voedingsmiddelen enz?

label.Geplaatst op 2003-02-01 07:26:16


Misschien kunt u bij de ziekte van Hirschsprung wat verschijnselen terug vinden, ze hebben een eigen website met .nl en anders zijn ze via de maag lever darm stichting terug te vinden (www.mlds.nl) Succes, Jolanda

label.Geplaatst op 2003-02-18 15:10:41


misschien kun je hem levertraan geven het zij puur wat het beste helpt of caps het werkt en iedergeval bij veel mensen. gatta

label.Geplaatst op 2003-03-18 21:47:21


bedankt voor je reactie nachtzuster4 maar mijn zoon heeft geen fobie voor de wc. en wat de voedingsmiddelen betreft wij hebben van alles geprobeerd maar niets dat hielp

label.Geplaatst op 2003-02-03 11:32:24


Hallo bedankt voor je reactie ik zal eens gaan kijken op die site groetjes An

label.Geplaatst op 2003-02-20 18:04:20


Hoi, ik ben Belinda en Bioresonantietherapeute. Ik krijg wel vaker mensen met deze klachten. Vaak is de darmflora niet in orde of wordt een bepaald voedingsmiddel niet verdragen. Als je een test doet weet je het zo. Wil je meer weten mag je mij natuurlijk mailen. Veel succes jet je zoontje. Groetjes Belinda

label.Geplaatst op 2003-05-02 23:54:45

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren