© 2024 solvo B.V.

Sliding hernia GERD

Om alle patienten een idee te geven van de nieuwe operatie EF / Endoluminale Fundoplicatie en het herstel heeft een patient alles voor U op een rij gezet door middel van een site. Hij hoopt hier mee in de toekomst andere te helpen die aan Gerd lijden. http://www.freewebs.com/endoluminalefundoplicatie


Zijn er nog meer hier die deze operatie hebben gehad?? Ik krijg deze n.l ook dit jaar als het goed is al in mei. Ik wil graag de ervaring van andere horen.

label.Geplaatst op 2007-03-30 19:02:14


Ik heb de link gelezen. Ik heb zelf ook een niet goed afsluitende maagklep. En met het vooruitzicht op een leven lang medicijnen slikken, ik ben 29, zou ook ìk graag meer willen weten of er meer mensen die deze operatie hebben ondergaan? Maar ook wat de resultaten zijn? En wat is het verschil tussen deze manier en de manier die ze vroeger gebruikten? Want ik weet dat ze voorheen ook opereerden, via buitenkant buik, maar dat die operaties geen goede resultaten opleverden.

label.Geplaatst op 2007-05-24 21:59:38

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren