© 2024 solvo B.V.

Slokdarm probleem

Sinds een jaar of 4 heb ik enorme last van een soort krop in de keel. iedere keer als ik eet heb ik een 2 tal uur nodig om terug een normaal gevoel te hebben. Het gevoel kan ik beschrijven als een soort hoge druk aan mijn slokdarm. Soms kan ik niet anders dan overgeven omdat de druk te hoog is. Zeker in het geval ik ergens naar toe moet gaan( eender waar) wordt de druk hoger. Om dan maar niet te spreken over in de wagen zitten. Ik voel me dan het best stil en rustig om alles te laten bezinken. Ze hebben al meerdere malen in mijn maag gekeken maar vinden niets. Ze zeggen mij dat het stress is en dat roken en koffie grote boosdoeners zijn.
als ik e koffie laat en lichte maaltijden neem verander dit niets. HET WORDT ONDRAAGLIJK -- HELP -- HELP zo kan het niet verder. Misschien is hier iemand die hetzelfde meegemaakt heeft en mij kan helpen.


Buiten het overgeven heb ik hetzelfde probleem, een anderhalve maand. Ik heb het nie constant, maar bruisend drank of in de auto zitten, veel moeite doen, of stress geeft mij regelmatig een zware druk op mijn slokdarm. Dit was eerst begonnen in de maag. Maar dat is weg. Ik heb bloed laten nemen, maar alles was in orde behalve dat ik een heel klein ontsteking had aan mijn slokdarm. Het is begonnen ineens in de auto, ik kreeg een heel zware druk op de slokdarm en da steeg naar mijn hoofd, ik kreeg bijna een blackout. Dit is bijna 2 keer gebeurd. Daarna verminderde het en nu ben ik er nog niet van af, al weken zo. Maar het is niet meer zo erg als in het begin. Ik doe momenteel helpdesk, waardoor ik veel moet praten met mensen. Het is vooral dan , dat het probleem zich voordoet. Moeite om te praten omdat mijn druk hoger word. Ik ga nu een afspraak maken voor bij het ziekenhuis een onderzoek te doen.Ik hoop dat ik er snel van af geraakt. Want vind dit echt vervelend.

label.Geplaatst op 2008-01-03 22:16:41

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren