© 2024 solvo B.V.

Sucrase isomaltase difficientie

help! Wie kan mij helpen aan meer informatie over deze stofwisselingziekte? Ben er mee geboren en het gaat nooit weer over. Deze afwijking houdt in dat ik nooit geen suiker meer kan hebben en zwaar vallende groenten en scherpe kruiden.Bij suiker gebruik krijg ik ernstige diaree bij het andere een ontzettende dikke en pijnlijke buik met veel last van vies ruikende winden.Heb al op vele plaatsen geprobeerd om informatie te krijgen maar loop steeds tegen een muur op. alvast hartelijk bedankt daisy


http://users.pandora.be/zeldzame.ziekten/List.s/sucrase-isomaltase.htm Kijk even op deze URL, kan je meteen wat meer info krijgen van iemand die er echt meer van weet. Succes en sterkte !

label.Geplaatst op 2006-08-21 09:42:48

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren