© 2024 solvo B.V.

Tumor in galgang .... uitval lever

Hallo allemaal, Ik heb een dringende vraag welke mijn vrouw (chinese) mij gesteld heeft vanuit haar vaderland, aan het ziektebed van haar vader; de doktoren hebben vastgesteld dat haar vader een tumor heeft in de galgang, de lever functioneerd al niet meer. Op internet vind ik dat er een stent geplaatst zou moeten worden, maar de doktoren willen dit niet doen daar er 3000ml vocht opeenhoping in de maag.... Ze doen nu eigenlijk niets en wachten eigenlijk totdat de vader van mijn vrouw in coma zal raken... heeft iemand een verklaring/oplossing of iets anders waar wij wat mee kunnen? Bij voorbaat dank als u ons kunt helpen. Kees


Een stent is inderdaad een optie om een tumor te overbruggen in de galwegen. Na plaatsing is er weer afvloed van opgehoopt gal naar de dunne darm. Ik begrijp niet je verhaal over vocht en waarom artsen in China dat niet zouden willen doen…? Zit er vocht in de maag? Of buiten de maag in de buikholte of wat? Onduidelijk!

label.Geplaatst op 2009-02-21 17:14:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren