© 2024 solvo B.V.

Umc utrecht

ik ben door verwezen voor mijn darmen naar utrecht.wie heeft er varing met dit ziekenhuis?


Hey Jolanda , Wij hebben hele goede ervaringen met het UMC Utrecht .. fijne artsen erg kundig !!! Mijn man heeft de Crohn en is 8 maal hier geopereerd ..soms 2maal per jaar .. nadat ze te kennen gegeven hadden dat ze hem niet meer durfde te opereren zijn we in het UMC terecht gekomen . Het is nu bijna 5 jaar geleden dat hij daar geopereerd is door oa Professor Goosen .. en het gaat GOED .. Als je meer vragen heb stel ze maar hoor !!! Groetjes en sterkte chyta

label.Geplaatst op 2009-06-28 08:27:04


ben 23 juni in utrecht geweest en moet zeggen wat een fijn ziekenhuis is dat erg vriendelijk en namen alle tijd voor je.ik loop nu bij de heer mundt.een fijne arts en heeft veel geduld.krijg nu weer verschillende onderzoeken waar ik een klein beetje tegen op zie maar dat zal wel goed komen.maar bedankt voor je reactie

label.Geplaatst op 2009-06-29 19:47:21

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren