© 2024 solvo B.V.

Vaag iets

Hallo, Ik ben naarstig op zoek naar de naam van onderstaand probleem... Symptomen: buikpijn (beetje overal), moeheid en diarrhae. Oorzaak: een gif in de buik (bacterietoxine? ) dat iedereen heeft, maar deze persoon wat meer dan normaal, vandaar de klachten. Het lichaam blijkt deze stof uiteindelijk vanzelf weer te verwerken. De patiente had de naam van de doktersassistent gehoord en zei hoorde iets van \\\"blashisnome fonime\\\". Dit is een onzinnaam, maar wie weet rinkelt het een belletje... ...?? Helpt dit? Dank. Joop


Misschien bedoel je een infectie met de parasiet Blastocystis hominus?

label.Geplaatst op 2004-05-28 18:52:53


Graag kom ik in contact met Jupke. Bij mij is onlangs ook blastocystist hominius geconstanteerd en wil graag met je communiceren hierover! Hoop dat je snel reageerd. Ik ben bijna 4 jaar ziek geweest en na een kuur van twee weken voelde ik mij wonderbaardlijk fitter en namen mijn klachten voor een groot deel af. Bij controlle bleek dat ik nog enkele blastcosytist hominius te zijn maar mijn huisarts gooit het liever op psychisch, terwijl ik al ruim 4 jaar van alles doe om beter te worden, heeft deze kuur wel iets gedaan. Mijn ontlasting is na de kuur ook erg wisselend en dat baart mij zorgen.

label.Geplaatst op 2006-04-27 19:29:14

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren