© 2024 solvo B.V.

Vage buikklachten

Hallo ik heb nu sinds een week vage buikklachten.Het voelt net als menstruatie alleen dan gepaard met kleine steekjes onder in me buik.Ook heb ik af en toe een scherpe steek in me linkerzij(lijkt van me milt)En me ontlasting is wisselend,dan weer normaal en dan weer diaree.Dus het lijkt of het me darmen zijn.Paar maanden geleden had ik dat ik dat ook maar toen kon ik ook moeilijk naar de wc en de dokter zei dus dat ik opstipatie had.Maar nu heb ik helemaal geen problemen mee naar de wc te gaanen toch die klachten.Heb soms op de dag ook dat ik misselijk ben en bijna geen eetlust.Kom iemand dit bekend voor? Groetjes Tamara


Hoi Tamara, Dit komt mij inderdaad bekend voor. Ik heb sinds het begin van dit jaar dezelfde klachten. Voornamelijk in de onderbuik. Het kwam bijna elke maand voor en het ging gepaard met erge duizelingen (bijna flauwvallen), erge misselijkheid, e.d. Eerst dacht ik, tot wel 3 keer toe dat ik zwanger was. Dat was het dus niet. Daarna dacht ik dat het m\'n blindedarm was of dat ik last van m\'n darmen had, omdat het ook opgezwollen is/lijkt. Dus ben ik naar een dokter geweest. Na onderzoek kwam er niets uit. De dokter zei dat het waarschijnlijk te maken had met menstruatiepijnen. Maar aangezien ik NOOIT (tot zeer weinig) last heb gehad van mendstruatiepijnen, dacht ik dat het wat anders was. Nu houd ik het maar op menstruatiepijnen en neem ik elke periode maar een extra pijnstiller. Het is iets dragelijker, maar nog niet prettig! Groetjes, Zinha

label.Geplaatst op 2004-11-26 22:57:25

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren