© 2024 solvo B.V.

Veel ondergewicht

Hallo, Ik weet niet of ik dit bericht hier moest plaatsen, maar dit leek mij de meest geschikte plek. Ik ben 1,99 meter groot, en weeg 63 kilo, dat is dus niet erg veel. Ik eet ontzettend veel ( ik neem naar school elke dag 14 boterhammen mee, en thuis eet ik ook 3 keer zoveel als mijn leeftijd genoten) en toch is er geen manier waarop ik iets kan aankomen. Als ik laat in de middag naar huis fiets, (en sinds half 2 niets meer gegeten heb) heb ik vaak zo weinig energie dat ik het gevoel heb dat ik flauw ga vallen, dit gevoel gaat pas weg als ik wat eet. Weet iemand wat een mogelijke oorzaak van dit probleem kan zijn? Pieter


hoi, ben je al naar de huisarts geweest? misschien kan hij je vertellen of dit 'normaal'is. maar als ik eerlijk ben, lijkt het mij van niet, maar ik heb hier niet heel veel verstand van. Maar misschien kan je huisarts bloedonderzoek laten doen, misschien dat je lichaam moeite heeft om genoeg voedingsstoffen op te nemen. Maar misschien is het ook wel helemaal niks, maar dat kan je huistarts toch het beste zeggen! Sterkte! groetjes sandra

label.Geplaatst op 2004-10-08 14:30:11


Ik ben zelf ook erg lan ( 198) en heb lang een laag gewicht gehad. ik at juist erg weinig en sinds ik meer eet ( mee tussendoortjes ) en wat meer vetten eet ben ik aangekomen. nu weeg ik 78 kg en daar voel ik me goed bij. ik jou gval zou het kunnen zij dat je schildklier te actief is. dit kan je laten prikken.

label.Geplaatst op 2004-10-12 19:46:29

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren