© 2024 solvo B.V.

Voeding die niet word opgenomen in het lichaam

Mijn vader heeft een probleem. Hij kreeg sondevoeding maar deze werd niet door het lichaam opgenomen. Nu is hij weer gewoon aan het eten maar blijft afvallen. Hij weegt op het moment nog maar 45 kg. De dokters staan voor een raadsel hoe het kan dat de voeding niet door het lichaam wordt opgenomen. Mijn vader heeft geen pancreas meer maar wel nog de eilandjes van Langerhals. Hij heeft verder altijd hele hoge suikers die afgewisseld worden met hele lage suikers. Heeft iemand hier ervaring mee en weet misschien waar de artsen naar moeten zoeken. Ze hebben hem op dit moment opgegeven en weten niet meer wat ze kunnen doen. Het enigste wat nog zou kunnen helpen is Parenterale voeding maar hier willen de artsen niet aan beginnen. Dit omdat er een kans bestaat op bloedvergiftiging. Ik ben echt ten einde raad en weet niet meer waar ik het moet zoeken. Als iemand ervaring hiermee heeft verzoek ik hem of haar a.u.b. contact met mij op te nemen via mijn e-mail adres: ademers@everyday.com. Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij deze vraag.


er zijn meer wegen die naar rome leiden info: wilfried_huizinga@yahoo.com

label.Geplaatst op 2004-03-27 19:11:50

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren