© 2024 solvo B.V.

Zeurende pijn buik links en misselijkheid, diarree

Hallo, ik heb nu al zo\'n 2 weken last van een zeurende pijn aan de linkerkant van m\'n buik in combinatie met constante misselijkheid (wordt erger na het eten), braak(neigingen), diarree en hoofdpijn. Ik ben al naar de HA geweest maar die gooide het op het Norovirus..iets wat met 2/3 dagen max over zou moeten zijn. Ik heb Domperidon gekregen om de misselijkheid minder te maken maar ook dit helpt maar minimaal. Ook is het zo dat ik me vooral \'s avonds nu vrij benauwd voel en dus ook nog amper slaap (ook door de zorgen van wat het nu kan zijn, de pijn, misselijkheid en hoofdpijn). Ik heb m\'n zinnen er nu alweer opgegooid dat ik maandag a.s. naar de HA ga maar ik weet dus niet wat ik kan/mag verwachten. Ik heb absoluut geen trek in een colonscopie maar als dat de oorzaak zou kunnen verklaren.... Ook is het zo dat ik (heb dit ook bij de HA gemeld) op de laatste dag van m\'n vakantie in Barcelona een beetje ziek ben geworden (diarree etc.). Zou het een of andere bacterie oid kunnen zijn die me ziek maakt? wat betreft het eten, om maar zo min mogelijk misselijk te worden en de diarree te stoppen eet ik \'s avonds alleen maar rijst (met boter en suiker, je moet het toch een beetje smakelijk maken:D) en verder dus ook geen dierlijke producten. De rijst eet ik nu al 5 avonden maar ook dat houdt de diarree niet tegen, iemand tips of ideeën wat ik nou toch onder de ledematen zou kunnen hebben? alvast bedankt voor jullie tijd. groetjes, Riekster


Heey, Ik heb precies hetzelfde. Alles wat jij beschrijft heb ik ook last van. Dit is mijn 16de dag dat ik het heb. En begin me nu toch echt wel zorgen te maken. Ik heb zojuist een ontlasting onderzoek ongeleverd waar ik dinsdag uitslag van krijg. Weet jij al meer wat het mogelijk kan zijn? Ik wordt er namelijk helemaal gek van. Ik heb er overdag bijna geen last van. Het begint namelijk s'avonds na het warm eten totdat ik uiteindelijk van moeiheid in slaap val. Laat a.u.b. zo snel mogelijk wat weten. Ik begin me namelijk echt zorgen te maken mvg, Alex

label.Geplaatst op 2010-03-19 22:46:34

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren