© 2024 solvo B.V.

Zijpijn links, wie herkent dit?

Hallo! Ik ben een moeder van twee kinderen, 31 jaar en ik heb sinds een half jaar pijnklachten in mijn zij. Het begon met onrustige darmen, darmkramp en blaasonsteking. Daarna volgde - voor de zekerheid - een kuur Pantopac, tegen maagzweren. Sindsdien houd ik die bewegingsafhankelijke pijn in mijn linkerzij en onder mijn onderste ribben links. Soms ook bewegingsafhankelijke pijn in mijn linkerschouderblad. Omdat het zo lang duurt en pijnstillers eigenlijk niet helpen, net zo min als de fysiotherapeut waar ik nu fitnessoefeningen krijg, begin ik er nu behoorlijk over in te zitten. Volgens de huisarts is het spierpijn. Maar spierpijn gaat toch over? Verdere klachten heb ik niet, ik heb normaal energie, eetlust en ontlasting, hoewel de het knagende honger gevoel de laatste tijd wel anders aanvoelt. Buik is wel een beetje gevoelig bij indrukken. Een heel verhaal maar ik wilde een zo goed mogelijk plaatje schetsen. Wie herkent deze klachten?


hallo ik heb precies de zelfde klachten als de jou,ik heb ook die pijn aan de linker kant. ook het hongergevoel wat anders lijkt als het normale honger gevoel. het is soms om gek van te worden. bij mij komt het elk jaar terug, en dan duurd het een paar maanden achter elkaar, gegeven moment ben ik dan blij als ik even geen pijn voel, en ik weer even kan ademen.....gr marjo

label.Geplaatst op 2004-12-17 16:37:24


Hallo, Ik herken je klacht wel. Ik heb al drie jaar pijn in mijn zij.Een beetje voor, links. Niet constant. Alleen als ik er op druk. En als ik honger heb. Ik heb het vorig jaar laten bekijken met een echo. Ik was toen wel 22 weken zwanger. De echografist zei dat het door het hoofdje van het kindje kwam. Onzin vond ik, want dan heb ik het natuurlijk niet al zo lang. Hij kon er verder niets anders van maken. Daarna nog 1 keer terug naar de huisarts. Hij zei dat het echt niets ernstigs was. Maar wat het dan wel is ? Als ik een la opentrek, en het komt tegen die plek, voelt het aan als een blauwe plek in mijn zij. Ik weet niet of dit hetzelfde is als bij jou, ik hoor het wel, Groetjes, Roos Marijn

label.Geplaatst op 2005-12-27 19:52:11


Hallo, Ik ben 16 en heb me dit jaar al twee keer ziekgemeld toen ik op school zat met klachten linksonder bij mijn maag. Ik lig dan krom van de pijn en als ik thuis ben lig ik met mijn knieen tegen mijn kin van de pijn de zuchten. Als ik weer eventjes heb geslapen gaat het beter en heb ik haast geen last meer. Weet iemand wat het kan zijn? Groetjes, Mr. Buckethead

label.Geplaatst op 2006-03-06 18:42:25

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren