© 2024 solvo B.V.

2,5 jaar geleden ongelukje gehad op trampoline

Hallo, Ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik een ongelukje gehad op de trampoline bij ons thuis. Het zat namelijk zo: ik wilde de salto oefenen, maar ik durfde het niet goed. Toch wilde ik de sprong met rol in de maken, maar net op dat moment durfde ik niet meer en kwam ik met mijn hoofd en nek een beetje dubbel terecht. Dit deed best wel zeer. Die dag heb ik er wel even last van gehad, maar daarna niet meer. Drie weken later kreeg ik in een keer last van oorpijn, dit hield ongeveer vijf weken aan. Ik ben er wel voor na de dokter geweest, maar heb nooit gedacht aan dat ongelukje op de trampoline. Nu 2,5 jaar later heb ik nog steeds last van 1 keer in de week of soms een paar dagen achter elkaar last van oorpijn. Dit zijn steken en trekken vaak door tot aan mijn keel. Niet zo\'n fijn gevoel. En ik wil er wel een keer vanaf zijn. Weet iemand of ik er toch weer een keer mee moet naar de dokter, met vermelding van dat ongelukje? Of zou het daar niet van komen? Graag reactie. Groetjes Truuska


Mogelijk heeft het ongeluk er mee te maken, waarschijnlijk niet. Bij iedere klacht is er wel iets in de voorgeschiedenis te bedenken wat de oorzaak kan zijn. Daarnaast impliceert het na elkaar voorkomen in de tijd nog geen causaliteit. Bij oorpijn zonder verdere oorklachten kun je denken aan 3 dingen (grofweg): - oorpijn (mogelijk agv verminderde functie van buis van eustachius) - pijn vanuit het kaakgewricht (bij een verkeerde beet oid) - pijn vanuit de keel (uitstralende pijn) Die 3 regio's moeten een keer nagekeken worden indien er vaak sprake is van pijn. Zo te horen zal er waarschijnlijk niets gevonden kunnen worden, maar het kan best nuttig zijn er een keer een dokter naar te laten kijken (naar bovengenoemde 3 zaken; een kno-arts doet dat automatisch, ik weet niet of alle huisartsen daar ook direct aan denken, maar dat kan je dan noemen).

label.Geplaatst op 2004-09-01 23:04:51

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren