© 2024 solvo B.V.

Aangezichtspijn

mijn vriend heeft aan gezichts pijn is niks meer aan te doen aan zijn pijn geen prikken geen operatie en geen pillen voor de pijn wie help hem wie weet hier wat van mail me


aangezichtspijn of trigeminus-neuralgie stelt artsen voor raadsels. de oorzaak kan niet 1,2,3 gegeven worden. Daarvoor moet een uitgebreid onderzoek voor komen en moeten arsten inzicht krijgen in zijn hele doen en laten. Dit vergt enorm veel tijd (lees: geld). om hier een uitspraak over te doen is erg moeilijk omdat wat bij de ene goed werkt, bij de andere alleen maar tot meer klachten leidt.

label.Geplaatst op 2004-12-22 22:52:06


De laatste tijd hoor je steeds meer over speciale pijnklinieken, ik weet niet of je vriend daar al eens is geweest, maar anders kan hij het altijd proberen. Het schijnt dat ze daar veel meer aan pijn kunnen doen dan in reguliere ziekenhuizen, en ik heb gehoord van iemand anders dat die ondanks dat de pijn nog niet helemaal weg was, vooral daar veel geleerd heeft over de omgang met pijn.

label.Geplaatst op 2004-12-28 21:04:29

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren