© 2022 solvo B.V.

Bijwerking blijvend Lipitor

Hallo, even een vraagje, Ik gebruik Lipitor, mijn huisarts heeft 1 week geleden de dosis verhoogd van 10 naar 20 mg. Ik heb nu echt vreselijk last van onwerkelijk gevoel, beetje duizelig, slapenloosheid.. voel me ook eng.. gisteren heel erg transpireren, werd echt onwel.. Had wel stiekem sigaretje gerookt! BAH! Ben wel gestopt met roken..gaat heel goed met behulp van nicotinepleisters.... 10 sigaretten p.d. smorgens wacht ik zo lang mogelijk met de pleister en plak het dan rond 1 uur op.. Ik wil graag weten waar deze klachten vandaan komen, omdat dit ineens opkwam, heb er nu 3 dagen last van.. vermoeidheid, duizelig en gisteren even misselijk geweest.. Aangezien ik daar normaliter geen last van heb, valt het op.. Als het de bijwerking zijn van lipitor, gaan de bijwerking vanzelf over nagelang de tijd verstrijkt? Zijn dit bijwerking van de lipitor? dank jullie wel... Emmy


Neem aan dat je het slikt vanwege te hoge cholesterol, je hebt ze van 10/20/40. Volgens mij bij je nog jong, Lipitor mag je ook niet slikken als je zwanger bent. Raadpleeg de dokter over je bijwerkingen. sterkte

label.Geplaatst op 2004-09-03 20:43:40

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren