© 2024 solvo B.V.

Carpale tunnel syndroom

Bij mij is door de huisarts het carpale tunnel syndroom geconstateerd. Dit is kort gezegd een beknelde zenuw in de pols. De klachten zijn tintelingen,zeurende pijn en het slapen van de vingers. Graag een reactie wie dit herkent of ook heeft. En wat is er bij jou dan aan gedaan? vriendelijke groet,


N.a.v. oproep info, ik ben hieraan geopereerd, plaatselijk verdoofd, 2 weken veel pijn en ongemak, hierna nergens last meer van.

label.Geplaatst op 2003-07-31 19:08:45


op neurochirurgie-zwolle.nl staat hier ook uitgebreide info over. succes.

label.Geplaatst op 2003-08-01 13:48:49


Hallo Ik heb heel erg veel last van mijn handen. Heb last van tintelingen en soms een doof gevoel in mijn handen en ook soms kracht verlies. Dit is heel erg vervelend en pijnlijk. Ben er ook al mee naar de dokter geweest en die heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis. Heb een onderzoek gehad met van die schokjes door mijn vingers. Ik zat net op de grens. Ik heb nu een brees voor alle twee mijn handen gekregen die ik s'nachts moet dragen. maar ik heb nu nog steeds heel veel pijn. moet gelukkig over drie weken weer naar het ziekenhuis. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden. heb jij mischien ook advies voor mij. Groetjes

label.Geplaatst op 2004-07-05 22:39:00


Hallo daar, Ik heb een aantal jaar geleden ook beide handen laten doen met een verschil van 6 weken. Is onder plaatselijke verdoving gedaan en ik heb er naar gekeken omdat er een stageloper bij stond. Daarna hebben ze het goed ingepakt met het verband en met een band om m\'n nek. Vervolgens een week of 2 wel veel pijn gehad maar,daarna ging het heel snel vooruit. Ik ben heel blij dat ze hebben geopereerd want, ik heb er daarna helemaal geen last meer van gehad zelfs nu niet meer! Groetjes en veel sterkte van Ch@son

label.Geplaatst op 2004-08-30 16:33:33


hebben ze bij jou al onderzocht of je misschien een cervicale hernia hebt(nekhernia)? verder heb ik momenteel weinig raad voor je. ik hoop dat ze gauw weten wat je hebt. sterkte! Tineke oja laat effe weten wat het is/was!

label.Geplaatst op 2004-07-06 16:20:32

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren