© 2024 solvo B.V.

Caverneus hemangioom

hallo, mijn stiefdochter van 24 jaar heeft een caverneus hemangioom in de hersenen ze heeft in een tijdbestek van 4 week al twee bloedingen gehad. de neuroloog van het umcg durft een operatie niet aan ze heeft nu een beperkte uitval aan de rechterzijde, arm spraak gelaat en loopstoornissen ze gaat nu revalideren en na 10 week moet ze voor een mri terugkomen om na te gaan of het bloed door het lichaam is afgevoerd. mijn vraag wie herkent of heeft ervaring met dit zelden voorkomende hemangioom met vr gr jan wilkens


hallo, Ik heb sinds vrijdag gehoord dat ik ook een cavernoom heb. Deze zit in mijn kleine hersenen. Over ongeveer 4 weken wordt ik geopereerd. Daarnaast zijn er 4 aneurysma's gevonden waarvan er 2 zijn behandeld. Elf jaar geleden ben ik ook geopereerd omdat toen een aneurysma is geklapt. Ik word a.s. zondag 38 jaar. Ik ben erg benieuwd of jouw dochter inmiddels is geopereerd en hoe het met haar gaat. Vanuit jouw forum weet ik niet precies wat je wilt weten maar als je nog vragen hebt, stel ze me. Groeten Isabelle

label.Geplaatst op 2008-09-10 12:56:03

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren