© 2024 solvo B.V.

Doormeten

Ik heb al een tijdje last van tintelende vingers en nu heeft mijn huisarts me doorgestuurt naar de Neuroloog voor verder onderzoek (mijn huisarts denkt aan CTS) Nu zei hij dat dat Neuroloog mijn hand zal gaan doormeten Nu wil ik graag weten hoe ze dat doen Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen


ik weet het niet zeker, maar volgens mij gaan ze dat doormeten dmv electroden. dat klinkt misschien eng maar ik heb gehoord dat het meevalt. ik heb stage gelopen op de neurochirurgie. heb 1 keer een patient gehad met CTS. dit ging om een dagbehandeling. de patient kwam aan het eind van de ochtend. werd door ons naar de OK gereden en was er na ca een half uur weer terug. de operatie(als je een cts hebt) gaat onder plaatselike verdoving. Wil je nog meer weten kijk dan op: neurochirurgie-zwolle.nl Hier staat info over een CTS. Succes.

label.Geplaatst op 2003-09-26 12:49:06

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren