© 2024 solvo B.V.

Draaierigheid

Eens in de paar jaar heb ik een periode dat ik ineens heel draaierig word. Ik ben dan heel erg bang en misschien word het dan juist erger, als het minder erg is dan kan ik mezelf aardig rustig houden. Daarna moet ik mijn hoofd niet bewegen en rust houden dan gaat het over als ik wel mijn hoofd beweeg dan heb ik schokkerige beelden van draaierigheid. Moeilijk uit te leggen. Het is niet de ziekte van Meniére, dat is al onderzocht. Ze konden gewoon niet vinden wat het wel was. Stress zeggen ze ook wel eens maar dat heb ik echt niet. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren