© 2024 solvo B.V.

Dringend:Tumor/infectie/...ondanks talloze onderzoeken geen resultaat

Beste lezers, Een drietal maanden geleden kwam mijn zus thuis met een gevoelloze vinger(linkerhand). Het duurde niet lang of haar ganse hand vertoonde dezelfde symptomen. Beweging van de vingers was geen enkel probleem, maar ze voelde er niets meer in. Het duurde niet lang of haar ganse arm was gevoelloos geworden. Ondertussen was ze al opgenomen in een ziekenhuis en werd er een hersenletsel vastgesteld. Ze wisten echter niet wat er juist aan de hand was en voerden en eerste biopsie uit. Na deze biopsie wisten ze nog steeds niet wat er aan de hand was en het duurde niet lang of ze een tweede biopsie uitvoerden. Ondanks deze twee biopsies en talloze scans, zijn de profs er nog niet uit wat mn zus nu juist heeft. Een tumor was bijna uitgesloten en men vermoedt dat het om een infectie gaat. Men heeft haar al behandeld met cortisone en antibiotica, maar het weefsel is zelfs toegenomen. Ik hoop dat er iemand is die deze symptomen herkent en mss iets meer kan vertellen. Gelieve mij zo snel mogelijk iets te laten weten!!!!(antonio_strangio@yahoo.com) Groetjes, AA


Beste AA, Lees diagnose onbekend eens......... het kan hard zijn maar vraag eens aan de artsen of er een kans is dat het MS is. Ik herken je verhalen over uitval, tumoren en infecties...Mijn vriend zou eerst een herseninfarct hebben gehad , toen een Lymfoom (tumor) toen Toxoplasmose (infectie) en zijn diagnose is nu MS. Vraag ernaar Sterkte

label.Geplaatst op 2005-01-28 23:18:39

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren