© 2024 solvo B.V.

Elke dag pijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie heeft/had er naar een hersenkneuzing pijn in het hoofd Wat heeft hij/zij er gedaan om daar verbetering in te brengen Ooit een arts of therapeut bezocht die verbetering kon bewerkstelligen. Wellicht medicijnen gebruikt die een redelijk resultaat op leverden Reageer aub als je ook maar iets weet WJ v/d H te Utrecht


Hallo Florett, Zelf heb ik in maart 1989 een ongeluk met mijn hoofd gehad. Zélf voelde ik wel dat ik naderhand ánders was dan vóór die tijd, maar om een héél láng verhaal súper-kort te houden... Na foto\'s etc. hiervan gemaakt te hebben was er \'niets\' te zien en zou het wel een kneuzing zijn... etc. etc. etc. Dit alles resulteerde voor mij in: de afgelopen 14 jaar: GGZ Nu had ik vanaf het begin al zoiets van; het zit dan misschien \'niet goéd tussen m\'n oren\', maar niét op déze manier maar dit kon ik met mijn moeite niét duidelijk maken. Afgelopen dinsdag (25 november 2003), door de zóveelste hulp-verlener..., gevraagd of het destijds wel goed bekeken was en dat het niet een beschádiging kon zijn i.p.v. \'GGZ\'. Laat je (dus) niet naar \'verkeerde\', niet voor jouw toepasbare instelling o.i.d. sturen... Hoop mdat je wat aan mijn berichtje zal hebben! Na ruim 14 jaar zal ik nu weer een afspraak gaan maken bij de neuroloog, waar ik maandag een verwijsbrief/kaart voor zal krijgen... dit had 14 jaar éérder gemoeten... Met vriendelijke groeten en beterschap, Anty

label.Geplaatst op 2003-11-29 13:13:03


Ik heb in 1996 een flinke hersenkneuzing gehad en eigenlijk sinds die tijd elke dag en nacht hoofdpijn. Men is nu nog steeds aan het uitzoeken waar dit aan kan liggen maar mijn gezichtsvermogen is nu ook nog aan het afnemen. Ik heb geen antwoord voor je, wel dat je niet alleen bent in dit dilemma. Ik slik Tramagetic en dit helpt wel iets, het heeft echter wel een gele sticker. Ik heb er geen last van maar dat verschilt wel uiteraard per persoon. Succes, Esther

label.Geplaatst op 2003-12-30 22:49:02


Hoi, Ik sta met een andere vraag op het forum, namelijk die over Amytriptiline. Dit werkt inderdaad bij ernstige hoofdpijnen. Ik heb er in ieder geval nu minder last van. Misschien is het ook iets voor jou?

label.Geplaatst op 2004-01-23 21:06:30

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren