© 2024 solvo B.V.

Epileptie en hoofdpijn

hallo allemaal ik heb een vraag. ik heb een dochter van 7 en zij heeft van baby af al last van epileptie. Het is nog niet echt bewezen via proefjes, maar uit de verhalen die ik vertel zegt de neuroloog dat het epileptie moet zijn. Sinds een jaar of 2 klaagt ze over hoofdpijn {raar pijnlijk gevoel zegt ze zelf} nu is het zo dat ik haar steeds van school moet halen, omdat ze zo in paniek raakt. De arts zegt dat er niets uit haar bloedonderzoek is gekomen dus. Er is dus niets zegt hij. Het wordt tijd dat de zon maar moet gaan schijnen dan gaat het vanzelf wel over. Ik weet het niet meer, moet ik tegen mijn dochter in gaan (wat ik al een keer uit paniek heb gedaan)of is er wel echt iets. Als ze bloed ziet gaat ze ook onderuit ook al is het op tv en nu zet ik hem steeds op een ander kanaal. Doe ik hier goed aan of niet? groetjes, een radeloze moeder


Vraag een second opinion bij een andere neuroloog. Daar heb je recht op. Levert dit niets op, probeer het eens in Duitsland, artsen zijn daar vaak veel beter, en sommige zorgverzekeraars hebben ook contracten met Duitse ziekenhuizen. Bij een kennis werd niets geconstateerd, na heel veel onderzoeken, in Duitsland hebben ze ontdekt dat deze patient kanker had. Blijf doorgaan, en laat je er niet onder krijgen. Mijn vader had ook klachten, een neuroloog kon niets vinden, een andere neuroloog ontdekte dat hij epilepsie had. Zo zie je maar weer, veel succes.

label.Geplaatst op 2006-03-16 16:43:27

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren