© 2024 solvo B.V.

Fasciculatie

Ik wil graag in contact komen met mensen die bekend zijn met fasciculatie. Het gaat hier om spiertrillingen in de benen. Ook na raadpleging van verschillende artsen kan niemand vertellen wat de oorzaak is en wat er evt tegen te doen is. Wie kan mij meer vertellen over deze klachten? Is er iets bekend over de ontwikkeling hiervan?


Dit soort spiertrillingjes komen soms voor als een van de symptomen van een vitamine B12-tekort. Zo'n tekort ontstaat bijna altijd door het ziektebeeld van onderstaande site: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Het hoeft niet zo te zijn, maar je weet maar nooit. Via de site kun je me mailen.

label.Geplaatst op 2005-04-08 14:54:08

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren