© 2024 solvo B.V.

Fysiotherapie na CVA

Hallo, Ik studeer fysiotherapie en op dit moment zijn wij bezig met een onderzoek naar CVA. Het gaat erover hoe de patiënt de behandeling van de fysiotherapeut ervaart. Heeft u wat aan de behandeling gehad? Vond u de behandeling nuttig? Hield de fysiotherapeut rekening met uw wensen? Hoe voelde u zich bij de behandeling, vond u het vervelend of juist wel fijn? Ik hoop dat een aantal mensen die hier ervaring mee hebben of dit weten hoe iemand anders dit heeft ervaring hierop willen reageren! Het zou ons een heel stuk op weg helpen in ons onderzoek!


Hallo,ik zie dat je er allang op staat met je vraag maar nog geen reactie hebt gehad.Maar als iedereen zo\'n behandeling krijgt als mijn man 4 jaar geleden dan is dat ook niet zo verwonderlijk.Na een jaar hebben we aan de neuroloog gevraagd of er niet iets van therapie of revalidatie voor mijn man bestond en de vraag werd alleen teruggekaatst met.....heb je dat dan niet gehad?????? zo zijn wij behandeld. Hoop op een reactie van jou.Gr. van mij.

label.Geplaatst op 2005-02-25 18:56:32

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren