© 2024 solvo B.V.

Hernia ??

Hallo, Echt niet normaal meer. Heb al hele lange tijd pijn aan heup en bovenbeen. Nu toch maar naar de dokter geweest, heb ischias (of zoiets) komt dus van mijn rug zegt ze RI gewricht zit vast (had ik dec. 2005 ook last van), maar toen had ik last van mijn schouder, MRI en zenuw en spieronderzoek gehad (alles bleek goed te zijn). Om gek van te worden. Ben momenteel ontzettend moe alles doet pijn momenteel heup/lies gedeelte en wat denk je vandaag: acute pijn in mijn hiel (het leek wel alsof er met een mes in geprikt werd en kon dus niet meer staan en lopen op mijn linker voet. De dokter heeft me weer doorgestuurd naar de fysiotherapeut ivm been klachten, maar ik weet het niet meer. Heb nu bijna een jaar klachten en het lijkt wel alsof er telkens iets anders bij komt. Help help weet iemand raad hiermee. Alvast bedankt voor jullie reactie. Hopeloosje


Ook ik ben die molen doorgegaan en 2 jaar geleden constateerde de reumatoloog fibromyalgie, let wel ik ben nogal sceptisch over deze term dus dacht ik dat zit tussen mijn oren, nu inmiddels 2 jaar verder en een nekoperatie te hebben gehad, ga ik toch steeds meer klachten aan dat fenomeen wijten, doordat ik heel veel last heb van mijn spieren ( waardoor je verkeerd gaat bewegen ) veroorzaakt dat artrose in mijn gewrichten waardoor ik iedere dag pijn heb, je leert er wel mee omgaan maar het blijft een kwestie van inleveren want eigenlijk is het geen erkende aandoening maar je kunt er wel degelijk heel veel last van hebben zonder dat ze ook maar iets kunnen vinden.

label.Geplaatst op 2007-04-20 14:32:50

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren